REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG JĘZYKOWYCH W POSTACI KURSU JĘZYKOWEGO

  • POSTANOWIENIA OGÓLNE
    • Nauka w szkole językowej Let’s Get Fluent odbywa się wyłącznie on-line za pośrednictwem platformy edukacyjnej Microsoft Teams. Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych lektorów w czasie rzeczywistym, zgodnie z przyjętym harmonogramem.
    • Zajęcia edukacyjne prowadzone są z języka angielskiego
    • Dostępne są trzy poziomy zaawansowania:
      • początkujący
      • średnio zaawansowany
      • zaawansowany
    • Kursant samodzielnie wybiera poziom nauki. W każdej chwili możliwa jest zmiana poziomu nauczania. W tym celu należy skontaktować się z biurem Let’s Get Fluent (biuro@letsgetfluent.pl) lub z Infolinią Let’s Get Fluent : tel. 790 790 350
    • Kursant może odbywać kurs osobiście lub wskazać wybraną przez siebie osobę w umowie o świadczenie usług edukacyjnych.
  • DANE DOSTĘPU DO PLATFORMY
    • W rozumieniu niniejszego Regulaminu niżej wymienione pojęcia oznaczają:
      • Platforma edukacyjna - platforma edukacyjna Let’s Get Fluent, należąca do Usługodawcy, za pośrednictwem której udostępniane są lekcje języka angielskiego,
      • Regulmin - niniejszy regulamin,
      • RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
      • Umowa - umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Kursantem na warunkach określonych Regulaminem, której przedmiotem jest świadczenie usług edukacyjnych przez Usługodawcę.
      • Usługa/Usługa cyfrowa - usługa cyfrowa realizowana drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Platformy edukacyjnej Microsoft Teams.
      • Usługodawca – Let’s Get Fluent Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Szafarnia 11 lok F8 .
      • Kursant – osoba fizyczna będąca stroną Umowy.
  • DANE DOSTĘPU DO PLATFORMY
    • Dane do logowania do platformy wraz z instrukcją i harmonogramem zajęć są wysyłane do Kursanta niezwłocznie po podpisaniu umowy o świadczenie usług edukacyjnych na podany przez Kursanta w umowie adres e-mail. Liczba dni, która upłynęła od dnia podpisania umowy do dnia założenia przez Let’s Get Fluent konta na platformie, czyli czas w którym Kursant nie miał możliwości skorzystania z usługi, będzie wydłużała ostatni okres rozliczeniowy Kursanta. Należy pamiętać, że Let’s Get Fluent nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Kursanta błędnego adresu e-mail. Kursant w każdym momencie może zaktualizować adres e-mail oraz inne dane teleadresowe poprzez poinformowanie Let’s Get Fluent w formie przesłania wiadomości na adres e-mail: biuro@letsgetfluent.pl. W sytuacji nieotrzymania e-maila z powyższymi danymi, konieczny jest kontakt Kursanta z Let’s Get Fluent celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji (e-mail: biuro@letsgetfluent.pl, Infolinia: tel. 790 790 350).
    • Let’s Get Fluent zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu zajęć i/lub odwołania zajęć tylko z przyczyn od niej niezależnych (np. nagła choroba lektora). Odwołane zajęcia będą przeprowadzone w innym terminie, uzgodnionym ze wszystkimi Kursantami. Let’s Get Fluent zastrzega sobie prawo zmiany nauczyciela w czasie nauki.
    • Let’s Get Fluent służy prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usług edukacyjnych w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku udostępniana danych do logowania przez Kursanta osobom nieuprawnionym.
  • WYMAGANIA SPRZĘTOWE
    • Zapewnienie urządzeń oraz dostępu do aplikacji Microsoft Teams należy do Kursanta. Warunkiem udziału w kursie językowym on-line jest spełnienie następujących, minimalnych wymagań systemowych, sprzętowych oraz technicznych:
      - posiadanie dostępu do sprzętu komputerowego (komputer stacjonarny, przenośny, tablet, telefon komórkowy) wyposażonego w głośniki oraz kamerę internetową z dostępem do sieci Internet o przepustowości wystarczającej do obsługi treści multimedialnych,
      - umiejętność uruchomienia łącza otrzymanego w celu dołączenia do zajęć on-line w zainstalowanej na posiadanym sprzęcie przeglądarce internetowej lub instalacji na posiadanym sprzęcie aplikacji Microsoft Teams (w zależności od wybranej formy uruchomienia otrzymanego łącza).
    • Wymagania sprzętowe dotyczące aplikacji Teams na urządzeniach mobilnych:
      Telefony i tablety z systemem Android - aplikacja Teams działa na urządzeniach z systemem Android w jednej z jego ostatnich czterech wersji.
      Telefony iPhone, tabletach iPad i odtwarzacze iPod - aplikacja Teams działa na urządzeniach z systemem iOS w wersji 16.
      Uwaga: Aby w pełni wykorzystać możliwości tej usługi, należy korzystać z najnowszych wersji systemów iOS i Android!

    • Wymagania sprzętowe Windows
      Komponent Wymagania
      Procersor Taktowanie minimum 1.6GHz, 2 rdzenie
      RAM Min. 4GB
      Dysk Twardy 3 GB
      Wyświetlacz Rozdzielczość 1024x768 lub wyższa
      Karta Grafiki Akceleracja sprzętowa wymaga DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Wondows 10(i lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Widnows 10 Fall Creators Udpate)
      System operacyjny Windows 10, Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2.
      Uwaga: zaleca się korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i dostępnych poprawek zabezpieczeń!
      Środowisko .NET Wymaga środowisko .NET 4.5 CLR lub nowszego.
      Połączenia wideo Kompatybilna kamera internetowa.
      Dźwięk Kompatybilny mikrofon i głościki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem.

      Wymagania sprzętowe MacOs
      Komponent Wymagania
      Procersor Proceros Intel Core Duo
      RAM Min. 4GB
      Dysk Twardy 1,5 GB
      Wyświetlacz Rozdzielczość 1280x800 lub wyższa
      System operacyjny Jedna z trzech najnowszysch wersji systemu macOS
      Środowisko .NET Wymaga środowisko .NET 4.5 CLR lub nowszego.
      Połączenia wideo Kompatybilna kamera internetowa.
      Dźwięk Kompatybilny mikrofon i głościki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem.
    • Aplikacja Teams działa w większości aktualnie dostępnych przeglądarek internetowych, takich jaz Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox i Safari, przy czym w niektórych z nich nie wszystkie funkcje mogą być dostępne. Dopóki system operacyjny może obsługiwać obsługiwaną przeglądarkę, aplikacja Teams jest obsługiwana na komputerach stacjonarnych. W przypadku mobilnych systemów operacyjnych zalecane jest zainstalowanie i uruchomienie aplikacji Teams, dostępnej w sklepach z systemem Android i iOS. Uruchamianie aplikacji Teams w przeglądarce w mobilnym systemie operacyjnym jest obsługiwane, ale wiele funkcji jest niedostępnych.
  • CENNIK I PŁATNOŚCI ZA KURS
    • Dostępne są cztery warianty godzinowe:
      • STUDIUM WHITE (cena: 110 zł/ m-c) opiewa na 1 godziny nauki tygodniowo,
      • STUDIUM SILVER (cena: 150 zł/ m-c) opiewa na 2 godziny nauki tygodniowo,
      • STUDIUM GOLD (cena: 210 zł/ m-c) opiewa na 3 godziny nauki tygodniowo.
      • STUDIUM PREMIUM GOLD (cena: 260 zł/ m-c) opiewa na 4 godziny nauki tygodniowo.
    • Jako godzinę zajęć edukacyjnych przyjmuje się 45 minut zegarowych.
    • Cena kursu obejmuje zajęcia i materiały dodatkowe wykorzystywane w czasie zajęć.
    • Płatność następuje na koniec każdego miesiąca świadczenia usług edukacyjnych, po skorzystaniu z kursu. Zapłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Let’s Get Fluent Sp. z o.o. (MILLENIUM BANK 76 1160 22020000 0006 2081 4083). Płatność stanowi potwierdzenie skorzystania z usługi o świadczenie usług edukacyjnych. W sytuacji, gdy Kursant nie korzysta z usługi, nie jest zobowiązany do uiszczania opłaty.
  • REZYGNACJA Z KURSU
    • W przypadku, gdy Kursant chce zrezygnować z podpisanej umowy o świadczenie usług edukacyjnych, zgodnie z zapisem w ww. umowie , może złożyć odstąpienie w formie ustnej bądź pisemnej w ciągu 30 dni od daty jej zawarcia lub po upływie tego czasu Kursant może ją wypowiedzieć z 1 - miesięcznym okresem wypowiedzenia (przy wybraniu formy umowy na czas nieoznaczony) bez ponoszenia żadnych konsekwencji.
    • Druk odstąpienia od umowy gotowy jest do pobrania na stronie internetowej Let’s Get Fluent, tj. https://letsgetfluent.pl w zakładce „Druki do pobrania”.
    • Korzystanie z druku odstąpienia od umowy nie jest obowiązkowe , a Kursant może w inny sposób w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez wyłania wiadomości w formie e-mail) wyrazić swoją wolę odstąpienia od Umowy. W szczególności oświadczenie o odstąpieniu może zostać wysłane do Usługodawcy drogą elektroniczną na adres https://letsgetfluent.pl w zakładce „Druki do pobrania” lub skontaktować się z biurem Let’s Get Fluent (biuro@letsgetfluent.pl bądź listownie na adres siedziby Usługodawcy.
  • SKARGI I REKLAMACJE
    • Kursantowi przysługuje prawo do złożenia skargi lub reklamacji na usługi edukacyjne świadczone przez Let’s Get Fluent. W tym celu należy wypełnić formularz reklamacyjny, który gotowy jest do pobrania na stronie internetowej Let’s Get Fluent tj. www.letsgetfluent w zakładce „Druki do pobrania” lub skontaktować się z biurem Let’s Get Fluent (biuro@letsgetfluent.pl) lub Infolinią Let’s Get Fluent: 790 790 350.
    • Reklamacja/Skarga powinna zawierać oznaczenie Kursanta (imię, nazwisko, adres e-mail), opis stwierdzonej nieprawidłowości lub uwagi oraz opis uzasadniający zgłoszenie.
    • Usługodawca udziela odpowiedzi na reklamację/skargę w terminie 14 dni od jej otrzymania.
    • Jeżeli Usługa cyfrowa jest niezgodna z umową o świadczenie usług edukacyjnych, Kursant może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
      • doprowadzenie do zgodności Usługi cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
      • Usługodawca nie doprowadził usługi do zgodności z Umową ;
      • brak zgodności usługi cyfrowej z Umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić usługę do zgodności z Umową;
      • brak zgodności usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umową;
      • z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on usługi cyfrowej do zgodności z Umową czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kursanta.
    • Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy o świadczenie usług edukacyjnych, w jakiej wartość usługi cyfrowej niezgodnej z umową pozostaje do wartości usługi cyfrowej zgodnej z umową o świadczenie usług edukacyjnych. Jeżeli Umowa stanowi, że usługa cyfrowa jest dostarczana w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym usługa cyfrowa pozostawała niezgodna z Umową.
    • Usługodawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług edukacyjnych, jeśli wykaże, że brak zgodności usługi cyfrowej dostarczanej w zamian za zapłatę ceny z umową o świadczenie usług edukacyjnych jest nieistotny.
    • Usługodawca nie jest uprawniona do żądania zapłaty za czas, w którym usługa cyfrowa była niezgodne z umową o świadczenie usług edukacyjnych nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Kursant z nich faktycznie korzystał.
    • Usługodawca jest zobowiązana do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej usłudze cyfrowej niezgodnej z umową o świadczenie usług edukacyjnych , której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
    • Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu Kursantowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy o świadczenie usług edukacyjnych lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kursanta o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny. Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kursant, chyba że Kursant wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    • W zakresie nieuregulowanym, do reklamacji, stosuje się przepisy do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2023, poz. 2759 z późn. zm.)
  • RODO
    • Let’s Get Fluent jest uprawniony do przetwarzania danych z umowy w celu zabezpieczenia realizacji usług edukacyjnych. Dane osobowe Kursanta przetwarzane są wyłącznie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz z zachowaniem zasad bezpieczeństwa wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
    • Kursantowi służy prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania i wniesienia sprzeciwu w trybie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i Rozporządzenia RODO.
    • Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania usługi. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o świadczenie usług edukacyjnych w postaci kursu językowego.
    • Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
    • Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
    • Administratorem danych osobowych jest Let’s Get Fluent Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku: 80-755 Gdańsk ul. Szafarnia 11 lok. F8, e-mail: biuro@letsgetfluent.pl
    • Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    • Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat, licząc od początku roku następującego po roku, w którym zakończyła się umowa o świadczenie usług edukacyjnych w postaci kursu językowego.
  • ZMIANA REGULAMINU
    • Let’s Get Fluent Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z takich powodów jak zmiany przepisów prawa, zmiany technologiczne oraz zmiany wynikające z cennika płatności lub zmian adresowych, kontaktowych bądź zmiany konta bankowego.
    • Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy.
    • 14 dni przed planowanym wejściem w życie zmiany regulaminu użytkownik dostanie maila z załączonym wyciągiem zmian w regulaminie.
    • Jeśli w dalszym ciągu użytkownik będzie korzystał z platformy usług edukacyjnych przyjmujemy, ze wyraża on zgodę na nowe brzmienie regulaminu.
    • W sprawach nieregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
    • W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy o świadczenie usług edukacyjnych, strony będą dążyły do rozwiązania sporu polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego regulaminu jest prawo polskie.